lørdag den 30. april 2016

Lørdag i forstadsvillaen

Weekend.

Hehe.

And guess what:

INGEN PLANER!

Hehe igen :-D

Eller ... øh ... det vil sige ... Mads & Monopolet er ALTID på programmet lørdag formiddag.

Men derudover: INGEN PLANER.

Misforstå mig dog ikke. Jeg havde en fantastisk weekend i sidste uge. Med to konfirmationer og overnatningsbesøg af Barn 1, 2 + Schwiegerratte.

Men det er sgu også dejligt at kunne være spontan.

Nu har jeg for eksempel tid til at blive klippet. 

Det skulle naturligvis have været gjort fucking INDEN de to store fester i sidste weekend. Men tiden smuttede sgu fra mig. 

Den gode nyhed er, at jeg alligevel overlevede og slet ikke følte mig udstødt af de andre gæster, selv om garnet var lidt utrimmet.

Måske finder jeg også på lige at nuppe en vandretur på hjertestien ved Fladbro i eftermiddag. DEN er satanedme kuperet og kan få pulsen godt op. Og skulle jeg forbrænde et par kalorier ved samme lejlighed, gør det ikke noget.

For der er eddermame kommet overskud på kaloriekontoen efter sidste weekends madfråds.

Tænker, jeg tager Barn 3 og 4 med. 

Barn 3 på 17 er tilbøjelig til at lukke sig hermetisk inde med computeren bag nedrullede gardiner på sit værelse. Mørkemand. Han vil således have godt af at genopdage lyset og den friske luft.

Og begge børn har mere end brug for vandretræning, da Lucifer har fået den blændende idé, at de skal vandre på Caminoen i Spanien til sommer. 20 kilometer dagligt.

Fuck, det bliver hårdt for yngstebarnet på 11. Så jeg må hellere gøre mit til, at de små ben kan klare de lange distancer.

Lucifers sommerferieplaner gør mig i øvrigt ekstra glad for mine egne. Jeg tager nemlig Barn 1, 2, 3 og 4 med til Bretagne.

Og vi skal bare fede den. Hehe :-D

Jeg har altid ønsket at besøge netop Bretagne. 

Jeg føler mig fascineret af den europæiske vestkyst, og det ser ud, som om der er virkelig smukke ting at se på den egn.

Engang havde jeg planer om at cykle derned. Århus - Mont Saint Michel. Amitiøst, I know. Og det endte også med, at jeg blev hængende i Normandiet og aldrig nåede længere hjemmefra end til Bayeux.

Men nu skal det sgu være. NICE!

Også top dollar, at jeg vil nyde den luksus at have alle mine fire skønne børn med mig.

Vi skal bo her.

Denne moderniserede rønne får jeg en uge i højsæsonen for 3.700 gode danske kroner. Hvilket lige præcis passer til en startlærerløn, woop, woop.

Og jeg glæder mig! Så jeg vil måske også bruge en del af weekenden på at søge lidt litteratur om Bretagne.

Og så skal vi have frikadeller med stuvet hvidkål i aften. Nammenam!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar