søndag den 18. september 2016

My goodness, hvor er jeg åbenbart glad for te

Hold da op. Har lige kastet et blik i mit te-/kaffeskab. Og prøv lige at se:



Derudover har jeg syv æsker med andre tetyper. Det giver 13 æsker te i mit skab.

Jeg er da godt nok glad for te, hva' :-) 

Man skulle fandme ikke tro, at jeg næsten aldrig drikker andet end pulverkaffe, vand og rødvin.

Nå, men Yogi rules, hvis det absolut skal være. For jeg HADER bitter te. Og det bliver Yogi ikke. Bitter altså.

De to nyeste æsker købte jeg i går. I en helsebutik i Århus. L købte også Yogi-te i samme butik i går. Men det er mere logisk, fordi hun rent faktisk drikker det.

Bed mig ikke om at forklare min mystiske tefetish. Det nærmeste, jeg kan komme en rationel forklaring, er, at jeg forbinder te med hygge. 

Ligesom jeg forbinder bøger med hygge. Og derfor går ind i alle de boghandler, jeg kommer forbi, og køber noget. I går købte jeg således denne motherfucker:



Hvilket giver okay god mening, fordi L og jeg altid suser rundt i landet og oplever. Og her kan vi finde inspiration.

Men for helvede altså. Jeg kan jo købe bøger langt hurtigere, end jeg kan nå at læse dem. Så se nu bare her, hvad der ligger og venter:



Shit.

But then again: Der er selvfølgelig en vis harmoni i, at jeg har lige så mange ulæste bøger i ventekø, som jeg har teæsker i mit skab.

Nu håber jeg bare på rigtig råddent efterårsvejr, så jeg kan krybe sammen i sofahjørnet foran pejsen og komme igennem nogle af bunkerne.

Det bliver pissehyggeligt!

2 kommentarer:

  1. Det lyder pisse hyggeligt.. ha ha..
    Jeg glæder mig også til rigtige efterårsdage med te, lys og bøger.

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det er slet ikke så tosset, det der vinterhalvår. Hvis bare altså det for fanden ikke absolut skulle vare ET FUCKING HELT HALVT ÅR altså ;-)

      Hyggemuligheder er der i hvert fald en del af.

      Kh Dropsene

      Slet