mandag den 24. oktober 2016

Nyt snudeskaft

Eller ... øh ... "nyt" er nok så meget sagt. For dermed insinuerer jeg måske noget med plastiske operationer, og sådan nogle motherfuckere er jeg slet ikke til.

Men jeg har i hvert fald fået brunet det, snudeskaftet. I sidste uge. På Kreta.

Oh heavenly joy! 

Hold nu kæft, hvor var det godt. At få ferie. At komme hjemmefra. At lande i sol og varme. At opleve kultur, natur, historie. At trykke både moussaka og souvlaki og bifteki og kalamari og gyros og grillet lam ind i brutale mængder, godt ledsaget af iskold fadøl og lokalbrygget rødvin.

Så yep, ferie er noget, jeg aldrig bliver træt af. Og med aldrig mener jeg ALDRIG. NEVER. NIE.

Og det gør ikke sagen ringere, at vejret vist var noget gedigent pis herhjemme i sidste uge. (Jeg holder mig således ikke for dannet til at være skadefro, haha.)

Om grækerne kan jeg sige, at de er nogle banditter. 

Lejede således en bil dernede og kørte lidt rundt på øen. Og jeg havde ikke kørt mange kilometer, før jeg forstod, at de to fuldt optrukne striber midt på vejene kun er vejledende. I lighed med åbenbart mange andre færdselsregler som for eksempel vigepligt og hastighedsbegrænsninger. 

Det er survival of the fittest, når man begiver sig ud i trafikken.

Vejskilte bruger de heller ikke mange af. Men det kan måske i nogen grad skyldes, at dem, der bliver sat op ... hurtigt bliver skudt ned. Se nu bare her:




Det er jo fucking gangsterland! 

Det lader således til, at mange familier har en illegal gøb eller to liggende i hjemmet. Og ved festlige lejligheder skyder man altså et vejskilt.

Greek freaks!

Nå, men ellers vil jeg ikke skrive så meget. Andre menneskers ferieberetninger bliver hurtigt til nærdødsoplevelser for et sagesløst publikum. Så det vil jeg skåne dig for, kære bloglæser.

Jeg vil derimod glæde mig over at være tilbage på bloggen og give mig i kast med dagens menu: marineret kylling med salat og ovnkartofler. Nammenam!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar