lørdag den 7. januar 2017

Vi er ikke så kloge

Var en tur på Regionshospitalet Randers sidst på eftermiddagen i går. For at besøge min far.

Han er ved at tjekke ud. Ikke fra hospitalet, men fra livet selv.

Det kommer ikke som nogen overraskelse. Han har røget dødbringende mange cigaretter, siden han var 10 år gammel, og nu vil lungerne ikke være med mere.

Det er naturligt. Det er forventeligt. Og det er umanerlig dumt.

End of discussion.

Nå, men han er ikke væk endnu. Han ligger derimod i en hospitalsseng og får ilt.

Så han skulle selvfølgelig have besøg af mig.

Og aldrig så snart var jeg trådt ind ad hovedindgangen på hospitalet, før det slog mig, hvor VIRKELIG småtkørende vi må være her i Randers.

For se nu et par fantastiske skilte, jeg blev mødt af ved elevatorknapperne:


Oh dear.

Men det KAN selvfølgelig også være vanskeligt at afkode, hvad en pil, der peger opad, mon betyder.

Vi er altså ikke så kloge her i byen. Til gengæld kan vi løfte tunge ting ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar