fredag den 19. januar 2018

Rørt

Det er, præcis hvad jeg bliver, når jeg efter sølle tre dages fravær fra jobbet på grund af næsten-dødelig forkølelsesvirus, møder op igen ...

... og bliver modtaget af en lang række kolleger, der allesammen udtrykker glæde over at se mig og spørger ind til mit helbred.

Det var selvfølgelig mine fire mænd. I mit team. Som virkelig havde savnet mig. Men også kolleger fra indskoling og mellemtrin, som jeg slet ikke arbejder sammen med i det daglige. Og sekretærerne. Og chefen.

Tænk, at de virkelig allesammen havde bemærket, at jeg ikke var der!

Damn, det er feelgood 💃💃💃

Og jeg fortryder ikke et sekund, at jeg har skiftet økonomi og marketing (min første videregående uddannelse) ud med lærergerningen (min anden videregående uddannelse). For den der omsorg, som vi dels lærer om på seminariet og dels nok allesammen naturligt rummer et pænt mål af. Den gælder ikke kun elever. Den gælder også kolleger. 

Og det er virkelig RART at føle, at andre glæder sig over ens tilstedeværelse. Jeg føler mig i SÅ gode hænder på mit job.

Faktisk vil jeg sige, at næst efter beslutningerne om at sætte fire børn i verden og senere springe ud som homoseksuel og vinde (sådan føler jeg det) et parforhold med den dejligste, varmeste, smukkeste, klogeste, sjoveste kvinde, så er min jobbeslutning den aller, ALLERbedste beslutning, jeg har truffet i mit liv.

Og når det er sagt ...

... så er det fandme også rart at være gået på weekend. Efter en lang 😏 arbejdsuge.

Håber, du får en dejlig en af slagsen.

Hugs and kisses XOX


Ingen kommentarer:

Send en kommentar